Flourescent adolescent

skulle egentligen redan snörat på mig conversen (vilket egentligen är onödigt. det är så mkt hål i dem att jag lika gärna kan köra ner fötterna rakt ner i ett av dem) och börja röra mig mot museigatan 4.

ska hem to the countryside idag. äta mat, fika och träffa söderbrudarna.. söderbergs alltså. ska mosa toves nylle för att hon missade navet på popaganda blanda annat. looking forward to it.

ska försöka planera min vecka här och nu. måste typa ihop ett cv, vilket är ett rent helvete om man frågar mig. ska även cykla (!! har inte längre någon bil) upp till gruvan och säga hej och anmäla mig frivillig att arbeta. måste skrapa ihop pengar att leva av här nu. september är all clear, men om jag inte jobbar åtmonstone 40 timmar i spetember kommer jag få nalla av sparkontot, vilket suger.. hårt.

som sagt. här ska jag inte sitta. ut i gråvädret.

adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0