If you're ready for me boy...

nu signar jag ut och beger mig till platsen utan stress. för mig är det villavägen 10.

först väntar dock snabbstädnign av lägenhet samt brottningsmatch mot disktornet i köket.


har mtv på (som vanligt?). det är top ten med tema 2005. mycket har hänt säger jag bara. btw, vad gör egentligen de övriga deltagarna i black eyed peas? asiaten och den andra svarta killen som inte är will. ibland får jag för mig att de är tagalongs, attentionwhores som vill ha sin share of the limelight. men vad vet jag.

euw, nu är det sugarbabes, push the button. det roliga (tragiska?) är att jag sjöng den låten i hissen igårkväll. stackars andreas.


måste vara härifrån om trekvart. bara att sätta fart!


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0