mellan äkta och falsk

ensam hemma ute på landet. ingen gry (halleluja), inga katter (som syns, jag hör dem, men vet inte riktigt vart de är). En jättelångt sovmorgon, rostat bröd och tv, nu dator och sen städning. ikväll ska jag till norberg och hämta en soffa. min soffa.

ska snart kolla igenom köket i jakt på saker man kan sno med sig hem i matväg. hehe. jag har inte lägnre någon bil och kan inte för denna värld förstå hur jag ska lyckas handla ordentligt med mina små svaga armar som har problem att bära bara en handväska. gud. dessutom bor jag liksom maxlångt från allt vad mataffärer heter i sala. om ändå vallaskolan haft ett ica i källaren....

jag vågar inte logga in på internetbanken. jag borde, för att se vad jag har att röra mig med, men jag vill inte. vet att jag kommer få en svettattack och känna mig kvävd av mina sinande tillgångar. vet att jag kommer få hicka och få ännu mer panik över att jag är invalido på att skriva cv och söka jobb.

matjakt var det. därefter en dusch och städning av övergivet rum.

adjö


update: jag loggade in på banken.

jag har 600 kr att elva på fram till löning!
jag jobbade ju fan knappt i augusti, vilket betyder att delar av dessa 600 även kommer behöva hjälpa till med hyran.
jag hatar att bo själv!
jag kommer behöva nalla från sparkontot redan första veckan.

awesome

jag måste ha ett jobb




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0