put out the fire, and don't look past my shoulder

Min lägenhet ser ut som en krigszon. Förstår inte hur en människa kan stöka till så sjukt på bara några timmar! Måste diska och städa, men jag bara älskar att sitta och streama oth. dock har jag mycket dötid medan jag väntar på att avsnitten laddar pga mitt numer löjligt långsamma bredband.

"Bror" Axel är nu i full färd med sitt PAarbete, vilket går ut på att bo hela helgen ute i skogen. jag fryser där jag sitter i tajts och the ark-tröja inne i värmen. han kommer frysa ihjäl! även om jag tycker att det är väldigt fantasifullt av honom så tycker jag att det är minst lika knäppt!

blev väckt av ett sms från erika. tydligen hade gått upp som vanligt före sex, tagit bussen till ksk, bara för att få reda på att de tydligen var lediga idag. skapligt dåligt av lärarna att inte säga ett knyst om det förrän på morgonen när klassen sitter utanför lektionssalen. lame, jävligt lame! hon kom iaf hit och hängde med mig, som var bakis och dryg, framför mtv. 

var ner på stan en snabbis. filmjölk, systemet och hm stod på agendan. klarade av det på en dryg timma. firade löningen med en tröja på hm. testade ett linne som var supersnyggt i all sin enkelhet. kan hända att det blir vid ett senare tillfälle. ska förhoppningsvis följa med erika till uppsala i veckan.

läste i mitt bloggarkiv. som alltid när man ser tillbaka tycker man att man skrev mycket bättre/roligare/intressantare förut. det kan jag tipsa om när man blir bored as hell: kolla tillbaka i din blogg eller dina gamla dagböcker om du har några. awesome! ibland kommer man ihåg dagarna precis, medan ibland får man aha-upplevelser gång på gång.

nu måste jag sätta fart och röja upp här innan jag blir alldeles för slö.

(jag har katy perrys låt teenage dreams på hjärnan. den är så galet dålig att ögonen går in i huvet när jag hör den!)

adjö


 


Kommentarer
Postat av: den farliga

inspirerades han av sin bror som var uteliggare en helg som PA-arbete eller?

2010-09-24 @ 20:00:51
URL: http://amaliadenfarliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0