There's a penalty for love crimes

robyns body talk pt 2 är nu släptt och ute i omlopp. asså. lyssnade igenom den en gång och skrev sen ett hjärta efter albumtiteln på facebook. undrar nu om det var så klokt.. jag menar, såhär andra genomlyssninger förefaller den lite platt. eller alltså. det är inte schysst mot henne att jämföra denna platta med ettan, som var helt fantastisk. favvospåret är love kills at the moment.

robyn borde verkligen chilla nu. på gränsen till överexponering tycker jag snart. om jag vore artist skulle jag vara livrädd att vattna ur mina verk och än räddare för de whatever-tankar och care faces som man skapar genom att t ex vara på radio och mtv aaaalllllll the fucking time!

aja.

fortfarande förkyld. har dock nyfärgat hår. har dock massssor av färg runtom på huden som inte går bort. jag ser ut som om jag blivit piskad på axlar och rygg... (ja, färgen va röd)

snart börjar det kanske bli dags att tänka på att laga mat. fyfan vad tråkigt det är att bo själv.


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0