When you're strange, no one remembers your name

Jag klarade tentan!!

upplever just nu ett halleluja-moment (så gott det går med en hund gnällandes i högerörat). Hade det inte regnat och varit så förbannat moist ute hade jag anlagt ett bokbål, men vem vet, det hinner kanske torka upp lite innan min trans är över.

inget mer stockholms universitet för mig inom den närmsta framtiden, om ens ever. med tanke på vilken ångest som smög sig över mig sist jag infann mig i lokalerna kan jag utan tvekan säga att DAMN vad skönt!

borde egentligen sitta och göra något helt annat i detta nu. dock är dagen lång.


vill egentligen utlysa rikslarm efter den idiot som slog sönder mitt fordon härom natten. 2 x 650 kr kostar det att laga. jag ser rött (trots valtider, double shame) och vill egentligen abra flå människan. erika misstänkte genast en granne till mig.. jag tvekar på om denne med sina fysiska förutsättningar är kapabel att kunna krossa glas annat än med sin tjocka skalle...

Gry är förövrigt inne i en helskön fas just nu, tydligen inofficiellt kallad spökfasen. hon är rädd för allt. nyss hörde jag en duns och ett brutalt oproportionerligt skällande, gnyende och gnällande. det visade sig att hon knuffat ner grytunderläggen från sin plats på köksön och sen blivit asrädd. de låg utspridda på golvet och jag fick hålla en tio minuters terapisession innan hon ens hade guts att nosa på dem, för att sedan stå och skälla i attackläge. det här kommer bli en lång dag.


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0