across the universe

nu är jag flyttad. nästintill. och nej, jag ska inte flytta någonstans egentligen. ska bara bo i saras lägenhet med saras grejer ett tag. spännande!

ikväll går across the universe på tv och jag känner att jag nog bara måste se den! eftersom det bara är pappa och jag hemma så får jag garanterat min vilja igenom. han kommer dessutom somna efter tio minuter, om han inte redan gjort det, har inte sett till honom på en stund..

hade jag inte glömt adaptern i lägenheten hade det nu kommit en bild på erika och axel som hänger med mig på ett thaimatsplace.. nu får ni tänka er hur det kan ha sett ut.


har förövrigt köpt onyttigheter för 78 (ja ni läste rätt) kronor nu ikväll, så i helgen är det no mercy percy!


naffe ska få en kram. det ska även chipspåsen, men en lite obarmhärtigare en, för den ska spricka, det hoppas jag att hunden inte gör!


adjöken

Kommentarer
Postat av: Minea

Aaaaaah! Across the Universe! :D

2011-04-09 @ 09:07:17
URL: http://mineaminea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0