euphoria take my hand

hemma hos tha family. så länge var jag och sara sambos, haha.

skämt åsido så kommer vi nog hänga ihop endel ändå, eftersom jag jobbar rätt mycket och inte orkar pendla varje dag direkt.

what's new. imorgon ska jag klara det nya distriktet själv, jag känner mig rätt taggad faktiskt. igårkväll var jag i ransta (!) och hängde lite med josse och åt tårtbuffé.

just nu är mitt liv mest jobb, så för de som inte är insaatta i postens rutiner så är jag nog jus tnu ett ganska torrt sällskap.. till exempel är det förmodligen ingen med än josse som förstår ångesten med gruppisar och många stora klumpar...?

didn't think so.


men men.


adjö och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0