hooked on a feeling

In bed med saris. vi fördriver tid tillsammans (missförstå mig rätt) eftersom hon inte lyckats kanalprogrammera sin tv. fan. jag älskar tv.

nu ringer kyrkklockorna och påminner oss om att vi är gudsförgätna, spirituellt förtappade ungdomar som ligger och är bakis istället för att gå till guds hus. att jag känner mer för en onyttig frukost än för en syndernas förlåtelse är väl bara normalt? eller?

här borde och ska städas under dagen. sara ska hem och tvätta eftersom hon dissade sin tvättid som hon bokat kl sju imorse (vem bokar sju en söndag?!) och jag ska till kumla på fika o tårta. har typ inga kläder här, så det blir casual sunday för min del...

kick-offen var nice! därefter rullade cykeln hem till lägenheten där sara o karin väntade. vidare till gamla sventas (sod?) för rendez vous med cissi, julia och ingrid med bf.

nu frulle!


ADJö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0