hungry heart

okej, nu har nästan alla killar/män på jobbet snagg! de går och ser ut som kiwifrukter hela bunten. why God why? de får så liten skalle! inte fint.

igår blev jag stoppad av polisen för första gången. blev såklart skitnervös och hjärtat slog så snabbt så jag orkade knappt blåsa i nykterhetskontrollen. sen till jobbet blev jag också -.-. efter jobbet hängde jag lite med snaffe. gick på systemet, köpte smycken (ringen har jag redan tappat bort mitt as) och sprang på cissi för första gången på hur länge som helst.

idag har jag jobbat halvdag och det har kännts som helg hela dan. har nu suttit i soffan och ätit glass en stund, tills mamma somnade och inte var nåt kul sällskap längre.

imorgon ska erika och millis till uppsala. hade jag inte haft kick-off vid gruvan hade jag följt med och sprungit i affärer. det var ovanligt längesen jag besökte min kärleksaffär (ha-ha) weekday.

kul att jag börjar styckena ovan med "igår" "idag" och "imorgon". lite som en redogörelse. en loggbok.

blä

funderar starkt på att nalla ur morgondagens systemetkasse.. alkisvarning? neeee



adjö

Kommentarer
Postat av: Minea

Hahahahaha! Cyklar du imorgon? :) I så fall kan vi ta sällskap hem mitt i natten :P

2011-04-15 @ 22:11:28
URL: http://mineaminea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0