i follow rivers

sara är tillbaka. vi har nu tryckt in bådas grejer på de arma 28 kvadratmetrarna på bergenstjernas väg 8. det är trångt. men fint! riktigt mysigt har vi det. känns lite annorlunda att plötsligt vara sambos, men det ska nog funka. det måste funka, åtminsotne tills jag kan flytta vidare om drygt en och en halv månad..

redan nu kommer första krocken. jag ska upp strax efter kl 6 imorgon och jobba. sara ska ingenstans och har inte alls nån lust att sova nu..

aaah

jag önskar att jag visste hur jag skulle jobba i veckan. måste få tag på micke så fort jag kommer dit imorgon och bringa klarhet i min förvirrade tillvaro.

nu ska jag göra matlåda! wiho!... not


godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0