I was so much older then, when I was young

okej, jag mår skit. har inte ätit nån mat än idag och står nu på blodsockerfallets rand och väger. darriga fingrar på tangentbordet och en blick som inte orkar fokusera på skärmen, så ursäkta stavfelen som förmodligen kommer smyga sig in både här och där. om ett tag blir det iaf mat, så jag blir som folk igen.

har bestämt vad jag ska ha på mig ikväll. har däremot inte bestämt vad jag ska ha på mig imorgon, och med tanke på att jag inte kommer vara där mina kläder är under kvällen, natten och morognen så måst ejag fundera ut nåt illa kvickt innan det bär av till stan, lägenheten och så småningom gruvan. hoppas verkligen på en kul kväll!


är lite avis på erika och musen som jag tidigare nämnt är i uppsala. jag vill också bränna pengar på mitt utseende!!

ikväll blir det dock inget fashion-forward direkt. klänning, kofta och jeans. bekvämt, helt okej snyggt och ganska varmt, in case of outdoor partying..

har faktiskt aldrig varit på personalfest förut. hoppas alla håller sig i skinnet. jag vet att jag ska göra mitt bästa för att inte låta vad jag egentligen tycker om vissa få av mina kollegor smita ut mellan ciderklunkarna... :S

huvva!


see you on the other side, mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0