if i could escape

långledigt! fakking skönt! som vanligt var jag sist ut ur posthuset även idag. på mindre än tjugo minuter var jag hemma på landet.. eehrm.

millis och emilia är sjuka i bollen. de har cyklat (!!) till västerfärnebo för att köpa kebab. det är hur långt som helst och jag får ångest bara av att tänka på det. så sugen på kebab har jag aldrig varit och kommer troligen heller aldrig att bli.

sara är hemma! hon har lovat att inte stöka ner den fint städade lägenheten tills imorgon då det kommer människor dit innan hotellet. jag är så dödligt megatrött på sala statt att risken att jag dödar någon därinne i ren tristess bara blir större och större för varje gång jag är där.

om lagens långa arm mot förmodan skulle läsa detta måste jag ju nu såklart även dementera ovanstående och pålysa mitt sinne för ironi.

erika är hemma! weeho.


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0