I've lost the war

jag har nu flyttat ut de första grejerna ur lägenheten. lite köksgrejer och en bokhylla. tanken är väl att sara ska kunna få plats med lite grejer redan i helgen. ska flytta bordet och stolarna på fredag och lite skor och kläder jag inte använder så ofta ska också få följa med hem till föräldrarna i väntan på nästa flytt.

jobbade kvällen med christoffer. självklart är det ju inte kul att staffan är sjuk, men jag tycker det är lite kul med omväxling bland arbetskamraterna.


jag är glad på nåt sätt. glad äver att ha fått veta något i förtroende av en person jag inte känt länge alls. jag tänker inte säga något till en själ förrän jag får. och det kommer jag få. hur som helst så känns det bra att ha personer som litar på en.


uh, imorgon ska jag köra på skuggan. hoppas verkligen att folk har nummer på sina hus, annars finns överhängande risk att de får sin post fellagd!

mötte axel idag. han i körskolebil och jag i postbil. han skullle fickparkera. jag är inte avundsjuk!

ikväll ska dregen och pernilla laga mat hos plura. det ska ses!


de där chipsen jag inte hade igår skulle jag vilja ha nu. ÅH vad gott det voreee.


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0