jag är nästan där

minuten innan jag sätter mig i bilen och kör post ser jag erikas sms med texten: strokes till PL!

gaaaaaaaaaaaaaaaalet!!!!

tror ni jag kunde koncentrera mig på mitt jobb? svar nej. händerna darrande av excitement de första tre gatorna. och huvudet var i ett tältläger med en bira i handen, ett armband runt handleden och ett spelschema i fickan. ååååh!

problemet är nu bara att skrapa ihop vänner till ett camp. jag har ju visserligen ett gäng grabbar som ska dit, men det känns som att med tanke på hur deras camp såg ut förra året, har nog helst några girlies med mig och bor ihop med, så kan man hänga allihopa på dagarna..

någon som vill med?




PRISA GUD här kommer skatteåterbäringen!! tänker inte skriva ut hur mycket jag kommer få tillbaka, men vi säger såhär: 11 par decent shoes kan jag köpa utan problem. LYCKA.


denna jobbdag har gått sakta, men varit kul. det är väl så det ska vara antar jag. bara fredag kvar nu. kvällen kommer spenderas allena med far. erika och axel är hos honom, millis är hos några kompisar och mamma jobbar sent. kul då.

nu ringer snaffe. i helgen blir det flyttande, så nu ska det plockas och städas! ringde erika och fixade flytthjälp i form av hennes starka armar och axels lite mindre starka.. hehe.


är glad. det är nog våren.

julias öga är nu opererat och hon ska nog få komma hem imorgon. håller tummarna nu att det blir bra!


adjö









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0