Aldrig se tillbaks

Man har ett gäng state of minds. Glad, ledsen, pepp, opepp.. ni vet. sen har man den där känslan man får när man hör musik som man (för att citera timon och pumba) "inte gillar.. älskar".

Sitter vid mammas dator med asbra ljud och lyssnar på Nordpolen. Ett tag sen sist. Jag exponeras i princip bara för p3s skval om dagarna och där spelas inte mycket bra nowadays. förutom NAVET då såklart.

Nordpolen gör mig nere och svinpepp på samma gång. Man känner sig full fastän man är nykter och lyssnar man på det när man faktiskt är full blir man helt jävla galen. Lyssnar man på det när man dessutom festar med Erika eller Julia når man till taket och lite till, samtidigt som man vill häva i sig ett helrör och gå och lägga sig invirad i duschdraperiet och glömma allt vad livet innebär.

dekadens är nog ett ord jag griper efter just nu. det blir extremt, lite destruktivt och bara... bra.

jag kände en kille en gång vars favortiord var dekadens. det blev inge bra.


klockan går och jag har fortfarande inte hängt tvätten. åhhhh.


mår inte dåligt längre. tog mig igenom fikat med odan om än lite skakis och instabil. trött var jag nog också, för jag minns knappt vad vi pratade om.


om sju dagar är jag 21 and no fun. "21 och redan gammal" som nordpolen sjunger. uuuuh.

Kommentarer
Postat av: Minea

Eeey! Jag är nästan 23!!! (!!!!!)

2011-08-21 @ 10:18:00
URL: http://mineaminea.blogg.se/
Postat av: Linnéa

...för att inte tala om min kvartssekelångest som så smått kommer krypandes!

2011-08-21 @ 15:05:24
URL: http://linneasvanligavardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0