anywhere you are, I am near

mina öron hettar. var ute på en kort promenad med lillasyster 2. 1an jobbar kväll och kommer om nån timme farande med sin man. vi ska hänga imorgon vi tre. hunden ska vi ha hand om också var det tänkt. Gryhunden var på utställning igår och kom hem med tre rosetter och finfina omdömen. kanske duger hon till nånting då trots att hon är det drygaste han där uppe någonsin skapat.

det har tagit mig lång tid och mycket rättande att skriva detta. fingrarna gör inte riktigt som jag vill efter att ha varit ute i det kalla fuktiga.

det blev ingen utgång för mig igår. det blev soffhäng och grönt te med syster E. muffins, äpple och prat. hon sov hos mig och tur var väl det, att man hade en kropp att kura in sig lite mot när det blixtrade och ösregnade som värst.

jag lider kval. utseendekval. tycker att mitt hår är tråkigt och att min garderob är worn out. vill ha nytt, känna mig ny. jag ska bli lite ny. jeans, ev nån jacka, skor, nån klänning. det blir bra det.


har efter några helvetestimmar med helt galen magvärk ätit lite mer mat och börjar crejva kaffe. väntar bara på A-boy och E-girl.

wii

förövrigt har musen idag jobbat hårt för att få mig att grina till chris medina-låten och videon. hon lyckades nästan! kanske är jag trots allt inte made of stone?


adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0