hey soul sister

borde inte sitta här och skriva. borde inte vara hemma fortfarande heller. ska till axel och därefter till lindströms. anders ska firas av och jag ska spendera lite av min färska lön som gled in på kontot idag. med tanke på att det är kneg imorgon, samt planerat för imorgon kväll också, så lär jag nog hålla mig ganska så rejält i skinnet, men ett glas av något ska det iaf bli.

tror att det regnar ute. luften liksom rör sig när man tittar ut. och ja, jag har trötta ögon som varit uppe sedan fem..

nej, upp på cykeln och hoppas att polisen inte ser mig. har fortfarande inga lysen och ficklampan jag fick låna i fredags är tillbakalämnad.



adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0