i hope you don't mind

imorgon börjar inte jag förrän halv tolv. greatness.

att ha måndag när alla andra har fredag är ingen kul grej. jag är en måndag till fredag människa tror jag. lördag och söndag ska det vara ledigt, ja tack! bara två helger kvar dock, sen ska jag styra upp mitt liv och se till att jag slipper såndär skit. åtminstone helgjobbande utan extra betalt.

wiho.

har varit uppe vid gruvan och ätit blåbärspaj och snickrat ihop en mask till den där balen. den blev ganska ful och jag känner mig ganska ful i min outfit. fortfarande en stor tvek på om det ska attendas.


bara för att jag för en gångs skull har tid att se en hel film så går det ingen på tv och alla jag har i hyllan är sedda. den enda som inte är det har jag lovat att spara och se med sara på lördag, och så ska det få bli.


jag skulle behöva lite mod just nu. mod att bryta en barriär och ta en chans. jag ser oftast chanser som risker. vet inte hur många som reflekterat i skillnaden mellan de två orden, men gör man det och rannsakar sig själv så lär man sig lite mer om sig själv.


hur luktar jag? okej, det där kändes sjukt fel att skriva ut, men det jag vill ha sagt är: hur lång tid tar det att fästa sin egen "hemmalukt" i en nyinflyttad lägenhet? jag tycker fortfarande inte att jag "känner igen mig" hemma hos mig själv. ska det vara så forever? man vill ju känna sådär som när man kommer hem till föräldrahemmet. att man känner att man är hemma. jag skulle kunna gå in i det huset med förbundna ögon och på en gång veta var jag var. lägenheten luktar än så länge någon annan. en annan människa och tapetklister. woho!

nu tappar jag kontaken med min hjärna.

tror att det blir en dejt med icefilms ikväll!


goder natters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0