look at me now

dagen D passerade förbi smoothly. ganska lite folk, så jag slapp ta en tur och fick gå hem kl två. jag och minéa drog till västerås på impuls för att försöka leta kläder till den venetianska balen som ska bli vid gruvan kring gruvans dagar. att hitta 1700-talskläder var inte som att knäppa med fingrarna diretk.. hrmhrm. köpte en kjol, en blus och strutsplymer. jagade korsett genom halva stan, men helt plötsligt verkar de vara out of fashion? det blev nåt bodyliknande från hm. jag ser ut som en 1800-talshora. mission failed. försöker nu intala mig själv att det nog inte var så stor skillnad på hur de lägre sammhällsskikten klädde sig på 17 relspektive 1800talet.

eller var det det?

det jobbigaste i detta är ju att de som håller i balen har som yrke att se ut som 1700-talsadel. de kommer garanterat se skillnad. se att jag hoppat men missat avsatsen liksom. att jag misslyckats.

fan då.

nu fick jag ångest. brutal sådan.

imorgon är det jobba och slita igen. uh


jag vill ha lite semster fan!



adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0