mental istid

okej. behöver äta mycket snart. den här dagen blev somehow lunchlös och det börjar kännas i huvet.

startade dagen med att sy höftkuddar till 1700-talskostymen. det gick sådär. en o en halv timme av mitt liv jag aldrig får tillbaka, om man säger så. är nu jätteotaggad på venetiansk afton och vill hellre bort till ingbofestivalen på lördagkvällen. får se hur det prioriteras men just nu känns det som att det lutar åt minifestival. det dumma är väl dock de pengar jag slängt ut, men kläderna kan jag väl spara ifall tillfället kommer tillbaka. the sassy body ska jag spara till ett golden moment och de svarta strutsfjädrarna... går väl att sätta i en vas eller nåt. eller kanske gå brutalt överklädd till en begravning?


bara jag och modern hemma. snart kommer väl familjens enda karl hem och då ska det ÄNTLIGEN ätas!

ledig imorgon också. det är rent läskigt så bra det känns!

det frasar utanför fönstret. kan hända att gry äter träpanel. jag är snart redo att göra detsamma.


adjö

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Å nej, du ska allt gå på venetiansk afton!

2011-08-03 @ 20:01:36
URL: http://linneasvanligavardag.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hahahahaaaa.. Nääädu, Johanna. Du slipper inte undan.

2011-08-04 @ 09:07:35
URL: http://mineaminea.blogg.se/
Postat av: Minea

Hehee. Oops. Det hamnade visst ett annat namn överst. Så går det när man har fler grejer i huvudet samtidigt. :) Och det är bäst för dig att du kommer! Ingbofestivalen är inget mot en bal i gruvan.. ^^

2011-08-04 @ 09:09:06
URL: http://mineaminea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0