see the microcosm in macro vision

Idag var jag nice and cuddly på jobbet (en liten follow up på minéas kommentar på förra inlägget). Eller asså, så mysig jag kan bli while working. Jag och joel made a pretty good team. Imorgon ska jag bossa över Erik. har redan förberett honom på att nazijohanna vill sluta före midnatt och att det därför blir fullt ös medlvetslös hela dagen.

okej. men nazi menade jag väl egentligen den kompromisslösa, humorbefriade, smått omänskligt hårda delen. de som alla regimer har. menade alltså inte att jag ska bedriva etnisk rensning bland kuddar och lakan imorgon på vandrarhemmet...


okej, jag ska släppa en bomb: SARA FÖRSVINNER TILL GHANA I TRE MÅNADER!

så kul för henne! dock minskar antalet salavänner stadigt och fort. och jag får lätt panik när jag tänker på vad jag ska göra emd mitt eget liv!

dock ska jag for once inte vända hennes grej till att handla om mig, även fast detta ju faktiskt är ett forum fö rmina tankar..

sara ska volontärarbeta på ett barnhem i en by ganska nära accra. hon kommer hem 6 december.

det är väl i princip vad jag vet. vad hon vet också. hon åker den 16e.


Minea gjorde mig själaglad (det gör hon ofta btw) när hon sa att jag bara jobbar halvdag på lördag. skönt att kicka igång gruvans dagar lite lätt innan monstersöndag då jag när jag kommer upp ur underjorden kommer få amputera allt som går att amputera eftersom de kommer ha dött av köld.



önskade att det gick en bra film på tv ikväll. min DivX på datorn är cp och modemet också. serier kan jag streama fortfarande, men filmer blir bajs. ladda ner är inte att tänka på med mitt internet. hatar att ha tak på 5GB i månaden. kräkslite jueeeeehhh.


nu ska jag sluta gnälla. är på jävligt bra humör faktiskt. här hemma ser det dock ut som skit, men jag orkar inte göra nåt åt det. diska ska jag dock ta mig i kragen och göra pronto.


adjö vänner



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0