there was something missing in my life

jag har nog bara varit så här bakis ett par gånger tidigare. vaknade till o med runt fem av att jag mådde så sjukt illa. undrar omd et var vinet, all sötsliskig bacardi o cola, hetsätandet av moussiga desserter eller bara det faktum att jag (van att sova nästan 8 duktiga timmar varje natt) i princip dygnat.

nu mår jag bättre, men inte bra. kan hända att jag blir ett svintråkigt fikasällskap för stackars oda.

vädret suger minst lika mkt som igårkväll/inatt. vi cyklade hem, jag, minéa, limpan och tom. jag o tom hade inga lysen. det var jäävligt mörkt där ute på vischan!

måste nog ta en dusch. exfoliera bort alkohol, torkat regn, eventuell svett och allmän fylle-sunkighet om jag ska känna mig nå fräschare nu. en o en halv timme to go, sen ska jag vara på topp....! kommer inte hända, men just nu skulle jag inte ens orka ha en konversation.


väntar på att seranades ska köra en låt på nyhetsmorgon. det är mest reklam. which I hate.



adjö för nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0