whatever happened to the funky race?

kollar på en rulle i a-class. paparazzi princess - the paris hilton story, heter den. woop woop, vilken höjdarrulle!

slutade halv tre. jag och joel städade hela vandrarhemmet. dammmnnn! hängde lite i repan med de andra. störde andreas lite vid kassorna och sjöng för christian som fyller 27 idag.

den dag jag fyller 27 ska jag ha uppnått något. på riktigt. exakt vad har jag inte klurat ut än, men det kommer, beware!

igår kikades det film med sara. the curious case of benjamin button. den var bra. rätt sorglig. tragisk liksom. om mitt liv gick baklänges skulle jag få panik. man är liksom så inkörd på att det ska vara på ett visst sätt. blir mjuk i hjärnan av att tänka mig att vara gammal först och ung sen. uh


iq-nivån på detta inlägg blev nog inte så hög. i'm sorry. skyller på filmen jag ser med ett öga.

imorgon har jag bara engelska turer på schemat. ångest. har inte haft det på hur länge som helst, så jag känner att jag inte direkt kommer prestera på toppen av min förmåga. får öva lite ikväll, haha.. not.

borde diska och städa undan kläder. orkar inte. gör det sen..



adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0