you might find a better place to play

tror bestämt jag glömt bort att skriva här på några dar. tiden går så fort. nu och alltid. det är nästan skrämmande.


imorgon börjar sista jobbhelgen på gruvan. kan hända att det blir sista på väldigt länge. nästa blir nog lucia, med undantag för någon städdag här och där. guidande blir det nog.. ingenting som det känns nu iaf. men jag säger mycket i stundernas hetta.

jag har fattat ett beslut efter mycket velande fram och tillbaka. har kommit fram till att den kommande helgen är intensiv som den är och jag känner inget sug att proppa in mera i den. well, let's just say it: jag kommer inte attenda den venetianska aftonen i gruvan.

förlåt.

väntar på en tvättmaskin som jag som vanligt satt igång way too late för att det ska hinna torka. är hemma i huset med de andra. fem pers är vi här just nu faktiskt. så mycket trevligare än att sitta själv i en liten lägenhet när man är ledig och det fortfarande är iaf lite sommar kvar. senare ska jag in mot metropolen sala för fika med Oda och jobbmöte.

igår brände jag pengar på kläder. igen. ångrar att jag inte köpte ännu några till plagg. egentligen behöver jag klippa mig för pengarna istället. åhhhh


ah well.

adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0