gimme gimme some lovin every night and every day

dör snart på mitt långsamma internet! fattar inte! det är så sjukt oberäkneligt. ena dagen går det som vinden (okej nej, men nåt ditåt iaf) och andra är det såhär. segare än ett solvarmt tuggummi under skon.

karin kommer hem från linköping över helgen. bara för det har jag årets med ihopmosade helg framför mig. eller nej, för det är nästa. men nog finns det att göra alltid.

håller tummarna så hårt att knogarna vitnar för att jag inte måste jobba imorgon. ber till han där uppe som jag aldrig gjort det förr.. eller okej. jag har gjort det för viktigare saker. att folk inte ska dö och sånt. hittills har det funkat. känner tack och lov ingen nära som kolat. är glad så länge det stannar så. dock är det en j*vligt dum grej att be för egentligen, eftersom vi alla ska ta ner skylten en vacker dag..

men men.

det vore onekligen kalas om jag slapp. blir alltid tvungen att jobba kväll på fredagar och jag förtjänar faktist att få klä upp mig lite till jobbfesten på kvällen eftersom jag ska köra bil efteråt och inte kan dricka ikapp med de andra. jobbar jag kväll slutar jag EFTER att de andra börjat festa i rummet intill. får ju bara inte hända!


men nej. vi håller tummarna för fika med karin, lite packning inför helgen, att jag hinner göra klart presenten till julklappsbytet och.. ja. vi håller tummarna helt enkelt.

kommer sova skitdåligt inatt. gör alltid det när jag är ledig, av rädlsa för att de ska ringa. borde vara straffbart att hålla sig med ringa-in-vikarier!

blä


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0