Hang myself in the christman tree

johannan har bloggat dåligt. det har varit jobb, kvällshäng med odan och julfirande.

fick en hel del feta julklappar. dock fick jag inget av de säkra korten: duschgrejer och strumpor, så jag lär ut och köpa sånt så fort jag får tid.

igår var det häng med tove o frida här hemma hos oss. 13 pers klämde in sig (nåväl, rätt luftigt hade vi det på våra 220 kvadrat) och käkade, fikade, öppnade julklappar och kollade på film.. sånt man gör @ christmas liksom. det var riktigt nice.

idag är det slödag. jag och mamma gick itne upp förrän halv elva. fan vad sånt suger. hela dan försvinner jue!

mamma plinkar på ukulelen vi köpte åt henne, erika lyssnar på eldkvarn, jag löser kortord, millis tittar på harry potter, pappa är ute nånstans, hunden sover.

frid.

snart kommer nog axel. erika fick en systemkamera av honom i julklapp. sjukt generöst! i really need a boyfriend.. haha.


annars då. plågas av stressen att jag är för vek och för lat. för rädd och för blyg. mamma, hon som sa när jag var 6 år att man inte ska säga till personer man tycker om att man gör det, säger nu att jag får skylla mig själv att jag är ensam.

förvirrad.

åååååååååh

If I hang myself in the christmas tree,  would you be missing me?

Millis fick en laaksoplatta i julklapp..



adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0