it's a song to say goodbye

ligger och försöker få ner min puls. den har varit hög och slagit hårt hela dagen. jag kommer dö en för tidig död.

nu ska det göras mat och torkas hår. kläs på kläder och ha på lite smink. klockan 6 ska jag hämta bösta juppen på stationen och sen ner i gruvan.

den här veckan har varit stressig. helgen kommer vara stressig. nästa vecka blir förhoppningsvis lugn. jag håller tummarna. skithårt.


orkar bara inte åka till ica. det kommer vara supermkt folk. familjer. barn. skrik och panik. klarar inte det när jag är såhär uppe i varv och inte kan bli lugn fastän jag försöker. jag skrapar ihop lite av varje och trycker i mig till middag istället. måste handla imorgon dock... och försöka hinna träffa oda.

den här helgen blir min DÖD.

eventuellt.


nej. nu måste jag sluta ögonen en liten stund och bara lyssna på potatisklyftorna som knäpper i ugnen. försöka göra mig sugen på mat så jag inte mår illa sen när jag ska äta.

usch.


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0