Redan har han orsakat panik

älskar när erika går iväg medan man pratar med henne. makes you feel important.


hämtade ut de nya skorna idag. de var osköna, så jag tyckte inte de var värda 850 spänn och tänker skicka tillbaka dem. så blir det med det. sitter nu och fundrar på huruvida jag litar på min kära arbetsplats.. eller asså, posten i stort. slarvas de bort på vägen måste jag ju ändå betala.. och tanken på att det ska gå som brev gör mig inte lugnare precis. glider in på jobbet imorgon och rekar skiten tror jag. 55 spänn får jag betala, men det kan det väl va värt.

eller jag vene. skit kommer ju fram hela tiden. och skit kommer bort hela tiden.

gud.

äh. jag kastar nog bara på det och hoppas på det bästa.

eller?

0 vs. 850 kr. 55 vs. 850 kr.

?


det första mamma fråga idag var om jag var förkyld. och ja fellows. nu har det brakat lös. efter två veckor av raspig hals och ömt huvud. snoret, svullnaden, täpptheten. FAN. axels fel. han var här och spädde på eländet i helgen.


life sux.


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0