den himmel jag trodde fanns

Fan vad seg man är idag efter helgens kryssning.

kommer inte vara ute på de sju haven igen for a very, very long time..

det var kul dock. nästan hela tiden (konferensen på morgonen...hrmhrm).


gå upp imorse var inte gosigt. inte heller det faktum att jag måste jobba kväll. inte heller det faktum att jag måste gå brevbäring imorgon. livet suger. det roligare distriktet iaf, tack o lov. kommer dock behöva jobba mer än 8 timmar, annars hinner jag inte allt.

suuckkkkk.

det jag saknar mest med att inte gå i skolan är jullovet. sommarlovet saknar jag inte lika mycket, även om det också var riktigt nice. jullovet var det bästa på hela året och i år får man bar EN enda lusig jävla dag extra. fuckingjävlaskithuve.

ja, så sur är jag över det.


men så är jag ju inte riktigt i form heller...


nu måste jag städa och diska.

fest.


adjö






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0