will they comfort me

hej och hå. första jobbdagen efter universums kostaste julhelg. vilken misär. och än värre blir det nu över nyår. vanlig jävla lusig helg! ångest.

slutade för en timme sen ungefär. har sen dess snurrat runt och gjort mig i ordning inför kvällens bio. syskongänget hellstrand-yllner-norling ska gå och se the girl with the dragon tattoo på min demand. hälften av gänger är mer elle rmindre medtvingade. axel, erika och bill fick i princip meddelandet att: bio. tisdag. 20.30. dyk upp.

hehe.

har nu tryckt ner lite makaroner och köttbullar. ska försöka att inte äta godis under bion. blir så mkt ändå nu över jul och jag blir bara fel i blodsockret. återstår att se hur det går dock...

medan jag hållit på och duschat och dragit på kläder ha rjag upptäckt hur mkt jag faktiskt har glömt kvar hos mamma o pappa efter julhelgen. jackan, parfymen, tights... lisan är lång.. och ångestladdad. kall jacka med pälsväst över ska jag rocka ikväll. exakt hur fashionablet det blir återstår även det att se...


livet suger när man har ledig dag imorgon sånär som på tandläkaren, men ens kompisar vill hänga på torsdag, när man kommer ha tung reklamdag på jobbet... ngnnngh.



adjÖ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0