det här är bara början

jag har tröttnat på att gå upp fem på morgnarna. och det är bara tisdag. vecka 1. goda utsikter!

man blir trött och det känns som kväll när klockan är mitt på dagen och man har ett arbetspass kvar. har just nu 0.0 lust att gå till jobbet för ytterliggare ett gäng timmar. antar att alla vill dö på vardagen ibland, men det är hårt när det drabbar en själv. hoppas åtminstone på mycket folk så man har att göra hela tiden. att bara sitta och titta på klockan är en pina.

längtar efter fredag! den kommer dock långsammare om man väntar. skulle jag tro.

dååålig på vardag!


nu ska jag sluta hata denna molniga tisdag, titta klart på sista avsnittet av vänner, dra på mig uniformen och kila mot jobbet.


adjöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0