don't you want somebody to love

kan lugna alla att bildbevis på det neongula kakainsnoret kommer så fort jag pluggat in mobilen i datorn.. senast i helgen.

meanwhile tänkte jag dela med mig av min nya kärlek. Xavier Dolan. Som vanligt när jag får en crush så är objektet i fråga homosexuell. jag börjar ärligt talat tröttna på det nu! Fags = mission impossible. är det så vi ska ha det va? singel för evig tid.





He is fine God damn it! Nu lite snabba fakta: Ålder - 22, Nationalitet: Fransktalande från Kanada, Yrke: Regissör o skådespelare.

Ska nu glo på hans filmer och bara ta in hans ljuva utseende. ja!


Folk är magsjuka på jobbet. kan hända att jag åker dit så det smäller om det inom några dagar eftersom en person i fråga jobbar nära inpå mig. vill inte! men så kan det bli. hatar dock att bara gå och vänta och känna efter... inte bra för psyket.


ska nu göra te och ladda för house och sen sängen.


adjöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0