fuck off and die va

är just nu så sjukt förbannad, arg, irriterad, frustrerad och mest av allt: stressad! tänkte ta bilen hem efter jobbet, vara hemma senast halv åtta för att i god tid hinna duscha och gör alite snittar till erikas vernissage innan på spåret och skavlan. bilen och jag har varit bästa vänner genom två vintrar och två somrar och allt däremellan, men tredje vintern har det slagti tvärslint. jag överdriver inte ens lite när jag säger att jag HATAR min bakhjulsdrivna äckelviderbil. had ejag en yxa skulle jag hugga den rakt i dess rostiga kaross och gå därifrån med lättat hjärta.

nu kommer jag om jag har tur (dvs att pappa får loss bilfan ur snödrivan) hinna hem till halva på spåret, duscha efter skavlan och göra snittar i natt. underbart när man jobbat två pass och däremellan ägnat såg åt nåt så tråkigt som att laga mat.

jag måste verkligen försöka lugna ner mig om inte jag ska få en stroke snart...


nu borde far min vara här any minute. bäst att åtminstone gå ner och skrapa rutor,


hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0