hardened heart

jag har nu ytnyttjat min sovmorgon så länge jag vågar. har trots allt lite skit att hinna med innan jobbet.

ska nu glida till coop i all min nyvakna härlighet för att handla lunchmat. orkar inte piffa till mig ens det minsta, så detta blir en syn, om ni råkar möta mig (tänker gå östra tulegatan och sen kungsängsgatan och därefter kålgårds.. om någon känner att den vill vara ute med kameran..).

jesuses loves me that I know, for the bible tells me so, sjunger två dödssöta barn på en serie som råkar vara på tv. undrar vilket örhundrade jag ska sluta vara fascinerad av ord som rimmar.. jag hoppas på snart.


nej, no time for hesitation, nu går vi och handlar!


adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0