He flies a jet

Ska snart ut och gå med Gry i kylan. Det flyger lite snö och är -10 grader. ber till de högre makterna att det ska gå vägen någorlunda smärtfritt.

Millis är hemma och är sjuk. Hon är förkyld som ett as och jag känner lite skrap i halsen as we speak. vill inte! tanken på att immunförsvaret ska sabbas av en sketen förkylning så att det sen bara är för magsjukebakterierna (viruset?) att bara åka the highway to hell (ur mitt perspektiv då) ner i min mage och slå ut min mag/tarmkanal är sjukt osexig.

Är trots detta hittills ganska glad idag. sov på rosa fluffiga moln och vaknade ur en dröm jag helst ville sova vidare med. suck.


onsdag, mitten på veckan. snart är det freeedag!


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0