I hear you're one in a million, but there's a million of you

ååh, har just nu sånt djup ångest att man borde kunna fiska efter mig nånstans nere i gruvan. det är tydligen bestämt att jag ska ha öppning på jobbet. ENSAM! det är måndag det gäller. jag ska lära mig allt på typ tre dagar. josse, fatta att jag ska ha postcenter ensam en hel förmiddag. från kvart över sex till typ.. tio-halv elva!! 

jag tror knappt att någon kan förstå hur svårt detta är. fuck körteoriprov, fuck gruvguidning på en miljon språk, fuck servera och bära fem tallrikar på ett finger, fuck rasta 24 hundar samtidigt. detta är fan too much! bara en sån grej som att vart fasen sitter alla lysknappar? och vad är koden till larmet?!

ursäkta svordomarna. det kommer som ett brev på posten (blev nu en oavsikttlig vits här. fniss är tillåtet) med ångesten.


hur som helst hoppas jag att det går bra. samt att jag ska överleva och inte göra alltför många, fatala misstag.


ikväll blir det top model och sen sova. det tär att glida ut sängen 05.00.


adjö 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0