I know a guy who's tough but sweet

Jag tycker om mitt jobb. vad skönt det är att kunna säga det, hundra procent ärligt!


Idag träffade jag andreas på stan. vi stog och pratade ett bra tag, mitt emot en gatumusikant. det är inte ofta det händer i sala. gatumusiker alltså. idag var det dock två inom två kvarter. spännande!

det känns som att jag den här veckan driver sveriges minst roliga blogg. a pity. dock händer det inte särskilt mycket spännande om dagarna nu. vardagen är väldigt vardaglig faktiskt.

snart ska det kollas på kören, och på house.


i övrigt är jag så sjukt icke-rik just nu, men samtidigt så sjukt inspirerad att spendera pengar på mitt utseende!

blah


adjö

Kommentarer
Postat av: Minéa

Ooookej... men du, vilket jobb är det du gillar?? Jag hoppas på att det är båda :P

2011-02-01 @ 20:39:23
URL: http://mineaminea.blogg.se/
Postat av: den farliga

i alla fall hundra kronor rikare igen!

2011-02-01 @ 21:18:44
URL: http://amaliadenfarliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0