i won't let the sun go down

om ni undrar vad det är som låter är det bara jag som lutar mig tillbaka och säger: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh fyfan vad skönt med en hel kväll ledigt, och sen en hel söndag innan nästa veckas kneg är igång igen. Sexdagars borde förbjudas. Vore det inte för minéa och andreas vore jag en liten blöt fläck ny now. de gjorde min dag.

har streassad på mig en magkatarr och den är oskön. orkar inte lyfta ett finger och ska snart dra i parkeringsbormsen framför tv:n och låta millis göra mat i väntan på att karin och fredrik ska komma. vi ska kolla på.... MELLO!.. och prata. blir nog mer av det senare om jag känner oss rätt.

jag älskade mig själv när jag öppnade lönespecen från posten igår. det gick snart över, när jag öppnade den från gruvan och insåg att där stod 0 och att jag glömt skriva upp mina arbetade timmar där. KUL!

men jaja. tydligen sägs det att pengar inte gör en lyckligare. jag kommer aldrig tro på det. någonsin.

pappa tycker att jag ska köpa ett par doc martens för min feta lön. maybe he's right.

nu hör jag fredriks trimmade bil. sällskap has arrived!


adjÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0