if tomorrow never comes

Sitter just nu och är lite pissed över (haah, oavsiktligt vitsig som alltid) att en katt kissat på en av mina tröjor. dödsäckligt!

erika står brevid mig och stryker en skjorta. hon kan inte. det är lite kul.


eftersom jag av någon underlig anledning tackat ja till en optikertid imorgon klockan 10 (jag menar, vansinne att gå upp så tidigt om man itne behöver!) måste jag gå upp tidigt imorgon, vilket grämer mig. något som också suger är att jag missade viktor norén på nyhetsmorgon imorse. fan dåå.

i övrigt då: dissade mello igår, men hörde av säkra källor att det var sämre än någonsin. själv kollade jag på "det är vi som är hemvisten", vilket var jävligt bra. alltid ett bra val att inte titta på mello. nästa lördag jobbar jag, vilket jag tycker suger. jobba på helgen suger alltid hundra gånger mer än att jobba på en vardag. blä


sen behöver man ju inte döma mig i mitt val a rubrik. ja, låten är kass. mamma gillar den, vilket brukar vara ett tecken på att den är kass. men det var vad som dök upp i mitt huvud nyss, konstigt nog, och då fick det blir så.

ikväll är det sherlock. yes sir!


adjÖ

Kommentarer
Postat av: den farliga

Du ska få tillbaka din tröja! Fast du kanske hade glömt att du lånat ut den också ;)

2011-02-13 @ 22:52:09
URL: http://amaliadenfarliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0