I've got you to let me down

nej, det är inte reptilia jag tänker på you guys, det är nåt annat. får myror i huvet när jag tänker på det. måste ta hjälp av erika. och lyssna på sjuka mängder musik.


julian assange och sten tolgfors är så lika att jag rycker till när jag ser nån av dem.


karin är min prinsessa ikväll (också) och har skickat en voddler-invite till mig!


känner mig just nu som en sten i kroppen. var så trött runt halv sex att jag hade svårt att fokusera ögonen. läskigt. orsaken till detta var att jag inte sovit nåt på förmiddan efter jobbet. anledning till det: bokrea!

hittade en del, men köpte bara denna:


erika du kan få läsa om du är snäll.

poschera är bara ett finare ord för koka. dvs försöka få nåt alldagligt att låta fancy. och ja, jag tittar på halv åtta hos mig. staffan tjatar om det hela tiden på jobbet, så jag tänkte att jag kan ta och titta så jag för en gångs skull kan hänga med i snacket imorgon.


hejpa


Kommentarer
Postat av: e

hahahahahahHAHHAHAHAShahhahah jag har också köpt den

2011-02-24 @ 20:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0