kärlekens tunga

Imorgon har jag sovmorgon till tjugo över sex! LYX!

sitter i detta nu med ångest upp till öronen. jag måste ringa ett samtal angående lägenhetsvisning. till en kille som jag kollat upp på jobbet (heh) och som tydligen är lika gammal som mig. kollade upp honom på facebook och kände genast igen. död och pina. lutar åt att det blir ett zmz.

näsan mår efter omständigheterna bra. lunchen var även den bra. kul att träffa mormor och kul som bara den att slippa laga mat.

jag slipper köra postbil imorgon. det blir en vanlig arbetsdag. skönt på ett sätt. högerstyrt och automat. upplagt för trafikskada, det hörs ju...

nu måste jag koncentrera mig. är trött som ett as, men jag ska fan hålla mig vaken och glo på dubbelavsnitt av  top model.


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0