Light up and cast your fears away

Okej, jag lovade bildbevis på neonsnoret. och här kommer det. jag är föga stolt att ladda upp en bild med så pass hög äckelfaktor på en annars så trevlig plats som min blogg.

man bör även veta innan man tittar på den här bilden att jag aldrig under några som helst omständigheter låter snor i normal färg rinna ner så här pass långt!! Detta var enbart för konsten.



there you go.

medan jag håller på måste jag kasta upp en freaky bild på saris. med både stängda och öppna ögon på samma gång! när jag har fest är allt möjligt!


någon ser ut att vara i behov av exorcism...


Fick igår den strålande nyheten att jag med start måndag ska börja jobba kl 6 på morgonen. fan vad GLAD jag blev..? eh. jag måste med andra ord gå upp at cinco varje vardag. sen jobbar jag ett kvällspass också. fabulous! att jag sen ska jobba lördag också på annan plats gär ju inte saltet skönare att ha ligga och mysa i såret. men you know what? jag är inte bitter, för jag kommer få gale' me cash!


fnizz


adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0