never seen the light of day

en kvinna på nyheterna refererade just till knarksmuggling som ett "fasansfullt brott". fasansfullt, really?

oh lordie, bombbrev på posten i borlänge. damn! om någon försöker spränga mig i luften kan de väl snälla låta bli att göra det på jobbet? det blir så mycket blod på allas brev då.

just nu är jag så galet sugen på pizza att jag smäller av, snart mycket snart. har inte ätit det på år och dar och känner att jävlar vad det snart är dags!


den här veckan har gått så fort! de timmar jag är på jobbet går så sjukt fort! andreas tyckte att mitt jobb verkade tråkigt. jag tycker att det är kul! imorogn kommer dessutom min egna, fräsha tröja, så jag slipper glida runt med klorin på magen. jag har slutat räkna antalet kollegor som frågar vad jag har på magen...


om jag fick välja vilka skor jag ville i hela världen skulle jag just nu välja jeffrey campbells Lita.. eller kanske Foxy, i brunt då, Lita vill jag helst ha i senapsgult, men har inte sett såna i sverige yet.


ah well. ingen pizza, så det får väl bli fil.


adjöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0