one two three

ghaaa! vill ta tillfället i akt och sända värmande kyssar till de som kommer till jobbet trots att de varit magsjuka hela natten!! sen sitter med ögon som små springor och blek hy, tryckt till elementet i lunchrummet för att den fryser och är sjuk. VAD FAN GÖR DU HÄR, ÅK HEEEEEEM!! skrek jag inte, men jag hade stor lust! ber nu till de högre makterna att jag ska klara mig även denna gång.


i övrigt har det inte hänt särskilt mycket idag. jobbade en timme extra nu på förmiddagen och däckade direkt när jag kom hem. nu ska det kokas potatis, ätas och släpas iväg mot ett nytt pass. halva veckan gjord nu!

yeah


adjÖ 




Kommentarer
Postat av: Minea

Om du är sjuk på lördag kommer jag personally besöka dina så kallade kollegor på posten och trycka ner något hårt i halsen på dom.... Bara så att du vet :P

2011-02-23 @ 14:44:20
URL: http://mineaminea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0