önskar du fortfarande att vi aldrig mötts?

har djup söndagsångest. betydligt mer än jag haft på mycket, mycket länge. det största anledningen är att jag måste gå upp klockan fem hela veckan och sen dessutom jobba halva nästa helg. Jag är dålig på vardag, dålig på måsten, dålig på det mesta ibland faktiskt.

försöker tänka positivt. Sista veckan i februari, lön på fredag, mycket jobb = mycket pengar, gå upp tidigt= inga svårigheter att somna på kvällen.

det blir bra. det vet jag. det är bara det att innan man tar ett djupt andetag och pallrar sig till jobbet en måndag så känns muren så oändligt hög. men innan man vet ordet av är det onsdag, och sen helg igen. just like that!


nu ska jag fråga millis en sak coh gå och fika med de andra.

yeah

adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0