Paris Blue

imorgon jobbar jag två pass. morgon och eftermiddag/kväll. kul för plånkan! segt att glida upp ur sängen kvart över 6..


har ganska nyligen skutat må illa efter en incident på jobbet som involverade lukt. vidrigt lukt. och nej, inte bajs. dock erbjöd sig en kollega att "lägga av en rökare" (för att citera honom) för att liksom täcka den andra lukten och döva mitt illamående. tackade dock nej vänligen men bestämt. tillslut försvann den, men aldrig helt.

mår lite illa igen nu när jag tänker på det. fyfaan. kommer förmodligen få tillbaka aptiten nån gång runt midsommar. fan vad smal jag kommer bli!



nu väntar csi, en film och sen sova. imorgon är det fredag. veckans bästa dag.


adjöss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0