reptilia

jag fick sovmorgon imorgon. mindre pengar, men guuud så skönt! micke är bra ibland han. idag kritiserade jag dock hans hår, som står rakt upp som en elektrisk igelkott varenda dag. tipsade om en klippning, men han ville bara raka av det. upplyste honom om att han kommer se ut som en kiwifrukt med tanke på att han alltid går runt med skäggstubb. en stubbig skalle därpå skulle förvandla honom till en brun, småluden frukt.

å andra sidan är jag inte rätt person att ge hårtips. mitt eget ser ut som skit. ska klippa det så fort nästa månads alla räkningar och grejer är betalda. har dessutom fått hyreshöjning denna månad.. snor.


ska äta kokosyoghurt nu. fan vad gott det ska bli! finns inte i literförpackning längre och det suger.

kom dessutom på nu att jag ska kolla upp recept från halv åtta hos mig. husmorsaktigt av mig, eller hur? det enda som intresserar mig är dock desserterna... heh.

ser fram emot nästa lördag, då jag, minéa och andreas ska ha hand om gruvan all by ourselves. vilken awesome dag!



hej jag heter johanna och har lägenhetspanik.


adjÖ

Kommentarer
Postat av: Minéa

Det kommer bli super!! Yeeayh! :D



Jag kan ju kanske trycka in en madrass i min fabulösa walk-in-closet till sommaren om så behövs! ;P

2011-02-17 @ 19:32:11
URL: http://mineaminea.blogg.se/
Postat av: Karin

Om du har en sax kan jag klippa..har alltid velat prova ;)

2011-02-17 @ 20:46:26
Postat av: sara

Men panika inte Johanna! Du och jag får väl trycka in oss båda två i lägenheten.. :P

2011-02-17 @ 21:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0