she ain't no human being

varför sätter jag mig alltid och skriver här i ett tillstånd av svält? Är även idag så hungrig att bröstkorgen vänds ut och in och huvet ramlar av. kul då.


har varit i stan en sväng. hämtat en tv och sen en scartkabel i lägenheten. en fjortis höll på att flytta in i huset och jag fick kväva en impuls att knuffa ner henne för trappan. ibland undrar jag var all min förakt för andra människor kommer ifrån...

hrm


min jakt på ny lägenhet har nu officiellt inletts. en klen intresseanmälan hos salabostäder seanre känns det aningen pissigare än innan jag började. jag vill inte bo på jakobssberg!!!


imorogn är det back on track som gäller. jobbas ska det göras och det blir tredje veckan i postcenter. när måste man sluta med rookiemistakes? när måste man göra allt hundra procent skitbra för att itne alla kollegor ska tappa tilltron till en (och till livet i stort eventuellt)? Jag vet att jag dör en smula varje gång jag rotar mig ett snäpp djupare i staden sala. snart sitter jag fast rejält och då måste rötterna huggas av med yxa om jag ska komma nånvart innan det är försent.

aaaaah


adjö

Kommentarer
Postat av: josse

jag gör fortfarande fel efter 3 år på posten så don't worry! hehe

2011-02-07 @ 14:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0