the answer to a never ending story

snö. fan då.


kilade till coop och köpte onyttiga saker. bland annat till erika som skulle komma hit. nu orkar hon inte gå från ksk, så hon sitter hellre där till fyra istället för att kolla på film med mig. kuuuul unge.

idag var jag dessutom en god samhällsmedborgare genom att snällt lämna in en femhundring jag hittade i kassakön på coop. om den nakna, elaka sanningen ska fram hade jag nog inte gjort det om det itne var fullt med folk omkring som skulle kunnat vittna om att det inte var jag som tappat den... alla är vi onda innerst inne. framförallt jag.

ikväll ska jag hänga med karin. det blir bra. men först ska det jobbas. hoppas verkligen att jag inte lider av samma intelligens-härdsmälta som igår. då får nog stackars staffan psykbryt.

usch. när jag gick gatorna upp och ner idag insåg jag att jag nog är den mest icke-kreativa konstnärssjäl som finns. det måste finnas ett annat namn för det än så, men fortfarande. rastlösheten, ångesten, humöret. den dagen jag lyckas skapa mig stadga, blir glad av den och lyckas hålla den kvar. då ska jag bli stolt över mig själv.



ah well. snart mat.

adjÖ



Kommentarer
Postat av: minsta rydberg

du kunde inte se en liten vilsen praktikant i tjusig pikétröja när du va där? haha

2011-02-04 @ 21:32:03
URL: http://erydberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0